“L’experiència de pràctiques en el Sonar me la imaginava diferent” Maia Guglietta, estudiant #UOCeventos

6 d'octubre de 2016

Us compartim una entrevista amb Maia Guglietta, estudiant del Postgrau Gestió d’esdeveniments culturals, esportius i corporatius UOC, una de les nostres estudiants que va realitzar pràctiques el Sonar, festival de refèrència a nivell internacional.

Aquesta entrevista està dirigida aquells/es interessats en estudiar un postgrau de Gestió d’esdeveniments online o un curs d’organització d’esdeveniments online i vulguin conèixer l’experiència d’una alumna UOCeventos. També, per aquells que vulguin fer pràctiques en gestió d’esdeveniments i els agradaria escoltar la vivència recent d’una estudiant . O bé, conèixer els motius que van portar a Maia Guglietta a embarcar-se aquesta oportunitat de fer pràctiques en el Sónar Festival.

Us animem a escoltar-la!