“Sense emoció no hi ha esdeveniment” – Organització d’esdeveniment

18 de maig de 2017

Has escoltant alguna vegada que els organitzadors d’esdeveniments no organitzen esdeveniments sinó experiències?

Tot i la contradicció que això pogués semblar, aquesta frase conté en si un element a tenir en compte a l’hora d’organitzar un esdeveniment, un ingredient que donarà valor afegit a la creació i planificació: l’emoció. L’emoció fa possible que un esdeveniment sigui inoblidable. Pot fer que una experiència sigui satisfactòria com per recordar i, sabem que un públic content amb l’esdeveniment és l’èxit de l’esdeveniment.

L’emoció pot arribar a ser la gran oblidada a l’hora de tenir idees, pensar, idear, construir, etc. Moltes vegades són els pensaments o arguments racionals que ens porten a donar per vàlida una opció, i deixem de banda aquells detalls que el fan diferent i singular, és a dir, les accions que causaran un veritable impacte en aquells que assisteixen.

Des del Postgrau de Gestió d’esdeveniments UOC us compartim 5 trucs per causar experiències inoblidables amb l’emoció en els esdeveniments:

– 1 –

Posa’t en el lloc del teu públic, però, coneixes bé el teu públic? Abans de prendre qualsevol decisió, assegura’t de saber què li agrada, què vol, què persones els agradaria trobar en aquest esdeveniment … No cometis l’error de no conèixer-lo!

– 2 –

Recorda que la música pot ser el teu gran aliat per ambientar l’esdeveniment amb aquella emoció que busques. És com una pel·lícula, de vegades la banda sonora és primordial. Com escollir la música?

– 3 –

Apostar per la creativitat, suspens i gamificació pot aportar-te els resultats desitjats. Aconseguiràs captar l’atenció plena del públic amb el seu interès i participació.

– 4 –

Enriquir l’esdeveniment amb eines digitals. Si el teu esdeveniment causa emoció, segur que serà immortalitzat. La millor publicitat és la que et fan desinteressadament pel mateix valor del teu esdeveniment.

– 5 –

De vegades els esdeveniments són una gran oportunitat de Networking per als que estan submergits en aquest sector. I generar sinergies és una cosa veritablement emocionant. No t’oblidis de donar espai a què puguin establir aquests contactes. Si les persones creixen, al final el teu esdeveniment també!