Quin consell li donaries als estudiants de gestió d’esdeveniments que planegen organitzar un esdeveniment? — ATLAS

19 de juliol de 2018

Arran de les Jornades ATLAS Events Group Meeting Barcelona 2016 vam tenir l’oportunitat de parlar amb els experts que formaven part de l’esdeveniment. Una de les qüestions que volíem resoldre, o més aviat, descobrir, era quins consells els donaria un expert en el sector a aquells futurs professionals de la gestió d’esdeveniments.

Considerem des del Postgrau de Gestió d’esdeveniments UOC que seria útil i motivador per als estudiants que estan preparant la seva carrera professional cap a aquest camp, poguessin trobar algunes pistes per aconseguir l’èxit de la seva trajectòria.

Aquests consells, formulats per experts des de l’experiència i el coneixement del territori, són una bona eina per focalitzar amb precisió els següents passos a realitzar per part dels que emprenen aquest camí per primera vegada. Un vídeo especialment adreçat als que us pregunteu com organitzar un esdeveniment, quina actitud adquirir durant el procés de preparació, producció i execució, o bé, dubteu a on centrar la vostra atenció per absorbir bons aprenentatges.

consell estudiants gestió d'esdeveniments organitzar un esdeveniment uoceventos

Aquí trobareu totes les vídeo entrevistes als experts ATLAS Events Group Meting BCN 2016.

What advice would you give, students of events management, who are planning to organitza an event?

– ATLAS Events Group Meeting Barcelona