Experiència al Sónar 2017 amb el Postgrau en Gestió d’esdeveniments de la UOC

15 de juny de 2017

Avui hem estat al Sónar 2017! El Sónar Festival és un dels col·laboradors del Postgrau en Gestió d’esdeveniments  juntament amb el MWC. Per aquest motiu hem organitzat una visita guidada per les seves instal·lacions amb els nostres alumnes. Ha sigut una experiència fantàstica, no només pel que suposa conèixer per dins i de ben aprop un festival d’aquesta categoria de la mà del seu equip, també perquè enguany ens ha acompanyat a la visita guiada Rafael Malagón, alumni del nostre postgrau que va fer les pràctiques l’any passat al Sónar Festival. Aquí podeu llegir l’entrevista que li vàrem fer: “Sabia que representaria un abans i un després” Rafael Malagón – Pràctiques Sónar. També ens ha acompanyat amb molta dedicació Álvaro Rico Cardeñoso, membre de l’equip del Sónar. Estem molt contents per l’excel·lent acollida que ens han brindat i poder apreciar el Festival des de la mirada professional de la Gestió d’esdeveniments. Us compartim algunes imatges que retraten els bons moments i la magnífica rebuda que hem tingut. Molt agraïts, i esperem amb il·lusió la pròxima edició!

IMATGES SÓNAR 2017
Postgrau en Gestió d’esdeveniments

sonar 2017 posgrado gestion de eventos UOC

sonar 2017 posgrado gestion de eventos UOC sonar 2017 posgrado gestion de eventos UOC