“Voldria fer un canvi en la meva trajectòria professional” Maica Bosch

22 de juny de 2017

#UOCeventos

Com és estudiar el Postgrau de Gestió d’esdeveniments culturals, esportius i corporatius de la UOC?

Us compartim l’entrevista a Maica Bosch, estudiant del Postgrau de Gestió d’esdeveniments que va fer les pràctiques al 4YFN 2017.

7 frases de l’entrevista a Maica Bosch que ens inspiren:

1. “Voldria fer un canvi de la meva trajectòria professional, i si no és professional, personal”
  2. “Treballo, tinc fills, faig altres coses… La UOC és molt bona opció per la gent com jo”
  3. “Recomanaria aquest Postgrau a tothom que vulgui endinsar-se en el món dels esdeveniments”
  4. “Aprens molt. Tenim uns professors boníssim que ajuden molt als estudiants”
  5. “Una oportunitat de conèixer gent nova”
  6. “M’ha aportat conèixer les persones que formen part de l’esdeveniment en si”
  7. “El que m’atrau molt dels esdeveniments esportius és la força que té la gent que hi participa”